final de clasa aIXa si a X

 La final de clasa a IX-a,  a fost putin ciudat deoarece in acel an am cunoscut oamenii noi dar pana la finalul anului ne-am obisnuit unii cu altii. Eu impreuna cu 2 clegii la finalul  clasei a IX-a am terminat cu aceeasi medie, materia in clasa a IX-a era mai usoara deoarece am reluat si lectii pe care le-am facut in gimnaziu.

Iar acum in finalul clasei a X-a este mai diferit fata de anul trecut deoarece sau introdus materii noi pe care nu le-am mai facut si este putin mai greu,nivelul de invatatura a crescut dar au si scazut,mediile de sfarsit de an sunt mai mari a unora dintre colegi..In acesti doi ani am invatat sa ne ajutam intre noi,pe anul viitor tgrebuie sa ne dam toti mai mult silinta deoarece o sa fim clasa a 11 si o sa ne pregatim tot mai mult pentru bac pentru al putea lua.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

TEMA 10

Standoff 2