Standoff 2

                JOCUL 

 
Jocul pe care eu l-am jucat cel mai recent este STANDOFF 2. Acest joc are ca și scop creșterea în nivel,are două echipe într-o echipa pot fi doar 5 jucători o echipa sunt polițiști iar cealaltă teroriști/hoți,sunt și două baze A și B în care teroriști trebuie sa activeze/planteze o bombă dar în timpul în care ei o activează, polițiști trebuie să dezactiveze bomba și să îi omoare,câștigă echipa care ajunge prima la a-8 rundă. Jocul poate fi jucat single sau multiplayer,pentru a putea juca cu prietenii tăi trebuie sa fiți prieteni în joc și unul dintre ei să creeze un lobby în care pot fi doar 10 persoane. Nu este greu de jucat butoanele sunt ușor de folosit acestea fiind : controlărul,trăgaci,săritura, stand ghemuit,scopul armei,încărcătura,shopul { în care îți alegi arma și pistolul}. Starea mea când mă joc acest joc este una calmă și pot sa spun că uneori mă și relaxează. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

tema 13

scoala mea

TEMA 10